اس ام اس خنده دار دی ماه

دقت کردین وقتی داری تخمه میخوری و پیش خودت میگی این مشت آخره اون تخمه خوشمزه ترین تخمه ای که تاحالا توو عمرت خوردی میشه ؟ جوری که مجبور میشی باز بخوری ! این تخمه خیییییلی کصافطه

::
::

من یه سوال تخصصی دارم؟
دکتراش بیان وسط سریع
چرا جوش های صورت به همان سرعتی که به وجود می آیند از بین نمی روند؟

::
::

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻣﺰﻩ ﻗﻬﻮﻩ ﺗﺮﮎ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ
ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﻡ
ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳﻪ
ﻭﻟﯽ ﻓﻌﻼ" ﻓﻘﻂ ﻓﺮﻕ ﺷﯿﺮ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﺑﺎ ﻗﻬﻮﻩ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ =)))))

::
::

دو نصيحت براي خواهران و برادران مقيم فيس بوک دارم ...!!
.
.
خواهرم : هيچ اتفاقي نميفته وقتي پست يه پسر رو ميخوني ، لايک هم بزني .!
برادرم : وقتي پست يه دختر رو لايک ميکني ، حداقل قبلش اونو بخون شايد توش فحش نوشته باشه.!!!!

::
::

پدر یک گاو خرید و من بزرگ شدم،
اما هیچکس حقیقت مرا، نشناخت
جز معلم عزیز ریاضی ام
که همیشه میگفت:
گوساله بتمرگ!!!
(اکبر اکسیر)

::
::

پشت هر انسان موفق ی عالمه حرف هست مثل مرتیکه دزد

::
::  

دقت کردین وقتی داری تخمه میخوری و پیش خودت میگی این مشت آخره اون تخمه خوشمزه ترین تخمه ای که تاحالا توو عمرت خوردی میشه ؟ جوری که مجبور میشی باز بخوری ! این تخمه خیییییلی کصافطه

::
::

من یه سوال تخصصی دارم؟
دکتراش بیان وسط سریع
چرا جوش های صورت به همان سرعتی که به وجود می آیند از بین نمی روند؟

::
::

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻣﺰﻩ ﻗﻬﻮﻩ ﺗﺮﮎ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ
ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﻡ
ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳﻪ
ﻭﻟﯽ ﻓﻌﻼ" ﻓﻘﻂ ﻓﺮﻕ ﺷﯿﺮ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﺑﺎ ﻗﻬﻮﻩ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ =)))))

::
::

دو نصيحت براي خواهران و برادران مقيم فيس بوک دارم ...!!
.
.
خواهرم : هيچ اتفاقي نميفته وقتي پست يه پسر رو ميخوني ، لايک هم بزني .!
برادرم : وقتي پست يه دختر رو لايک ميکني ، حداقل قبلش اونو بخون شايد توش فحش نوشته باشه.!!!!

::
::

پدر یک گاو خرید و من بزرگ شدم،
اما هیچکس حقیقت مرا، نشناخت
جز معلم عزیز ریاضی ام
که همیشه میگفت:
گوساله بتمرگ!!!
(اکبر اکسیر)

::
::

پشت هر انسان موفق ی عالمه حرف هست مثل مرتیکه دزد

::
::

مامانم صبح اومده از خاب بیدارم کرده با کلی جیغ و داد گفت بیا بیا ک بچه ت داره تو وان حموم خفه میشه منم شروع کردم داد زدن و گفتم خدا بچمو ازم نگیر خدا من بچه مو از تو میخام :"(و دویدم سمت حمام بعد دیدم نه از وان خبریه نه از بچه ,تازه یادم اومد من ک مجردم !!!!! اعصابم اینقد خراب شد ک نگو ,آخه من ب مامانم چی بگم ؟ بهش میگم مامان این چ کاریه منو نصف جون کردی , گفت خوبت کردم تا تو باشی دیگه مث اون روز منو از خاب بیدار نکنی بگی غذات سوخت ,نگفتی من سکته میکنم؟
خو مادر من ,من فک کردم غذای ما سوخته ولی غذای همسایه سوخته بود من ک از عمد این کارو نکردم_آخه مادر انتقام جوعه ک ما داریم؟؟؟؟؟؟؟


::
::

ما همش فال حافظ میگیریم نگو حافظ خودش فال قهوه میگرفته!!!
نشون به او نشون که میگه : ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم ...

::
::

به نظر شما اگه آدما مریخ زندگی می کردن قرار باشه به کسی بگی نیفتی باید بگی زمین نخوری یا مریخ نخوری؟!

::
::

آقا من تصميم گرفتم ازين به بعد با دست چپم موس و بگيرم و کار کنم...
ميدوني اين دست راستم انقد رو اين موس لامصب نرمش و ورزش کرده و عرق ريخته
طفلک آب رفته شده يه تيکه پوست و استخون...
ولي اين دستم گوشتي و گنده اندازه يه بشقاب!
ازش کار بکشم آدم ميشه
وايسيد نتيجه ش و بهتون اعلام ميکنم

::
::

آقا فاز غم برداشته بودم در حد مرگ...
داشتم با گوشيم اس ام اس عاشقانه هاي فورجوک و ميخوندم و زار زار اشک ميريختم
رفتم بعدي و بخونم يهو ...قاه قاه قاه زدم زير خنده اصن خنده و گريه قاطي پاتي يه وضعي...
داشتم ميمردم از خنده
اخه يدونه جوک از دستشون در رفته بود اومده بود قسمت عاشقانه...
هي...خدا خيرش بده داشتم تصميماتي مبني بر خودکشي ميگرفتما
جونم و نجات داد

::
::

ﯾﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﺧﻮﺑﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﮏ ﺧﻮﺭﯾﻪ ، ﺷﻤﺎ ﻓﮏ
ﮐﻦ ﻣﺚ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﻫﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﺑﺎﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻪ ﺳﻮﮊﻩ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ
ﮐﺮﺩﻥ ﻫﺸﺘﺼﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺭﻓﯿﻘﺎﺷﻮﻧﻮ ﻣﯽ ﮐﺸﻮﻧﺪﻥ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﭼﻪ
ﺑﻼﯾﯽ ﺳﺮﻣﻮﻥ ﻣﯿﻮﻣﺪ ....

::
::

ﺗﻔﺮﯾﺢ ﺳﺎﻟﻢ ﭘﺴﺮﺍ:
ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﭘﺴﺮﻭﻧﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﯾﮑﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ
ﺑﻘﯿﻪ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻦ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﯾﻮ ﮐﻪ ﺑﻠﺪﻥ ﺑﮑﻨﻦ!
ﯾﮑﯽ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ
ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﺗﻮﺋﻪ؟
ﻭ ﻏﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﺍﻭﻥ ﯾﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﯿﺸﻪ
ﺑﻘﯿﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﺳﺎﻟﻢ

::
::

مدرسه: سه سیب داریم، دو تای دیگر از علی می گیریم، حالا چندتا سیب داریم؟
مشق شب: اگر یک هندوانه سه کیلویی را بین پنج نفر تقسیم کنیم به هر یک چه مقدار می رسد؟
امتحان: علی 12 موز دارد، قطار او هفت دقیقه تاخیر دارد، وزن خورشید را حساب کنید!

::
::

اقا ما یه منشی تو ادارمون داریم بهش میگیم نابودگر:دی هنوز دو هفته نیست کارشو شروع کرده نزدیک ده دوازده تا لیوانو پیشدستی شیکونده :ا
با این وضع به زودی ورشکست میشیم :(

::
::

هنزفري رو اتو هم بكشيم، بعد از دو ديقه گره ميخوره!

::
::

این آمبولانسای بهشت زهرا که میندازن تو خط ویژه و آژیر کشون میرن هدفشون چیه؟
.
.
1-اون مرحوم دیرش شده؟
2-عزرائیل پشت فرمونه؟
3- دارن یکی رو میبرن بکشن؟

::
::

دوستان نظر فراموش نشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط MASOOD